FANDOM

Maxresdefault

Itachi Uchiha (u chi ha i ta chi, Uchiha Itachi) je bio čudo od Konohagakure je Uchiha klana. Postao je međunarodni kriminalac posle ubistva ceo njegov klan, štedeći samo njegov mlađi brat Sasuke. On je potom pridružio međunarodnu kriminalnu organizaciju poznatu kao Akatsuki, čija je aktivnost dovela ga je u čestim sukobima sa Konoha i njene ninja - uključujući Sasuke - ko tražio da osveti svoju klan. Nakon njegove smrti, itachi motivi su otkrivene biti komplikovanije nego što se činilo i da su njegovi postupci bili samo uvek u interesu svog brata i sela, ostajući lojalni shinobi od Konohagakure do samog kraja.

Itachi je prvo dete rodila Mikoto i Fugaku Uchiha. Njegovo rano detinjstvo obeleženo sa nasiljem: kada je imao četiri godine, treći Shinobi svetski rat vodio i bio svedok iz prve ruke mnogo žrtava rata. Smrt i razaranje je doživeo u tako mladim godinama pod traumom Itachi i napravio mu pacifista. Osim toga, sastanak Orochimaru, koji posmatrano život bez večnosti kao besmislene, takođe je Itači u velikoj meri razmotriti kako da se sprovede svoj život.On je postao nešto asocijalno, fokusirajući se više na svom treningu nego uživa detinjstvo. Istovremeno, on je razvio srodstvo sa crovs.At starosti 5, Itači upoznao Shisui. Sa svojim sličnim pogledima, dva brzo postao najbolji prijatelji i formirao vezu brat nalik, obuku zajedno i učenje jedni drugima nove veštine.Tokom devetorepe lisice

Bb11fc6a92337e9cc89a76fe392e220d1457579621 full

napad, bio je odgovoran za zbrinjavanje svog odojčadi brata, Sasuke, i sa svojim roditeljima zauzet, evakuisani sa bratom i Izumi Uchiha, u sklonište jugoistoku. The Nine-Tails 'napad je pogoršali odnose između rukovodstva Konoha je i Uchiha, bivši veruje da ova druga da bude odgovoran. Uchiha su premešteni u uglu sela, da ih izoluje od ostatka sela i olakšava ih.

  • LICNOST:

U dobi od 11, on je ušao u Anbu. Itachi je dostignuća su izvor velikog ponosa za svoju porodicu, njegov otac pregledaju ga kao dokaz u Uchiha je budući prosperitet i njegovog brata gledanja ga kao model da ispuni. Itachi proveli dosta vremena sa Sasuke, trenirao sa njim (iako ga retko zapravo obuku) i daje mu priznanje njihov otac nije. Međutim, za sve pažnje koju je dobio, nekoliko zaista razume Itachi, verujući svoju izolaciju da bude rezultat jaz između svojih sposobnosti i njihovih i ne nezadovoljstva Shinobija život sukoba. Na kraju, u Uchiha je prezir prema njihovom nepravednom tretmanu ih dovesti da se planira državni udar. Fugaku, šef Uchiha i glavni konspirator državnog udara je, ohrabren Itachi je napredak u u anbu je redovima kao sredstvo za špijuniranje na selo. Itachi, međutim, znao da je Uchiha udar bi dovelo do intervencije iz drugih sela i na kraju počne drugi svetski rat, nešto što nije mogao da podrži. On je umesto toga postao dvostruki agent, izveštavanje akcije u Uchiha je na treću Hokage i Savetu Konoha u nadi da će im pomoći da nađu mirno rešenje.Itachi podelio teret da su izdali svoj klan sa Shisui. Ali, kako je vreme prolazilo postalo je jasno da se mir ne može postići. Shisui nameru da iskoristi svoju Kotoamatsukami na lidera Uchiha da ih natera da pregovara, ali je njegov desno oko je ukrao Danzo Shimura pre nego što je imao priliku. Njegovi opcije iscrpljene, Shisui poverio svom preostalo oko za Itachi i molio ga da štite selo i ime svoje porodice pre utapanja se u reku Naka. Itachi je patila od Shisui smrti, dovoljno da probudi svoju Mangekio Sharingan. Kada ga je sutradan neki Uchiha, već sumnjiv Itachi, optužen za ubistvo Shisui i staging samoubistvo, Itachi izgubio staloženost i napali ih, ih porazi easili.A jaz je nastao između Itachi i njegove porodice, kao i njegovim upozorenjima na njih da razmislite šta su radili pao na gluve uši. Do 13 godina, on je unapređen u Anbu kapetana.

Shisui je dao njegov sharingan Itachiu

Nešto kasnije, Orochimaru pokušao da ukrade Itachi telo kako bi se dobilo sharingan, ali Itači ga lako blokirati i prekinuli svoju levu ruku, nateravši ga da napusti organizaciju. Kasnije, Itachi je partnerstvo sa plafoni Hoshigaki, sa kojim je vezan preko njihovog zajedničkog reputacije zbog ubistva svoje zemljake. Da biste pronašli zamenu za Orochimaru, Itachi pomogao regrutuju Deidara, čiji je član pobedio sa svojom Sharingan je Genjutsu; Deidara bi zauvek posle zakleti osveta za ponižavajući poraz. U anime, Itači i pomagao u zapošljavanju Hidan. Bol na kraju uhvaćen vjetar pokušaju Orochimaru da uništi Konoha i zatražio tim da istraži, što Itači odmah dobrovoljno zbog brige za bezbednost Sasuke je.

U jednom trenutku, Itači ugovorena terminala bolesti. On se čuva u životu kroz godine sa medicine i istinskog volje da bi mogao da živi dovoljno dugo da umre od Sasuke ruke.

Itachi ubija ljude u Uchiha klan navodno i njegove roditelje,kako bih zastitio sasukea01:23

Itachi ubija ljude u Uchiha klan navodno i njegove roditelje,kako bih zastitio sasukea

https://youtu.be/j2Tgu-9q61U

Itachi-Uchiha-itachi-13079403-1024-576

Uprkos tome što je pacifista po prirodi, Itači osetio njegove vlastite potrebe su srednje do veće dobro je; u tom smislu je postao shinobi. On je neumorno obučeni da se poboljšaju što je brže mogao i podvrgnut se svim Shinobija životnih neprijatnosti bez žalbe za jednostavnu motivacije bude koristan drugima. Njegova posvećenost borderlined nesmotrenost, zbog obuke privatno koristeći izuzetno smrtonosne metode kao što su izbegavanje baraž za KUNAI u anime. Biti tako uspešan kao nindža omogućiti Itachi pristupiti problemima manje nasilno od ostalih bi, ispunjenja svoje miroljubive prirode. Ova dva ekstrema njegove ličnosti došao u sukob i događaji pomera prema Uchiha Clan Dovnfall; On nije želeo da povredi svoju porodicu i traži mirno rešenje, ali je znao da će put sa najmanjim krvoprolića biti klanovog istrebljenje. Kada je Uchiha klan je odbio da odvrati od svojih planova, Itači je gurnut preko ivice i njegov normalno ljubazan odnos prema svojim mnogi plemenitog roda postao nasilan, da ih kritikuju otvoreno i bune.

Konoha je mir i zaštita je uvek prvi plan u Itachi umu, ali je njegova posvećenost svom bratu, Sasuke, koja je prioritet u svakoj situaciji. Od vremena Sasuke je detinjstva, Itači se sa zadatkom da brine o njemu. U anime, Itači i ispravno pogodila Sasuke je pol pre birth.hei'd njegov mlađi brat provode čitave dane zajedno u šumi oko Konoha imaju avanture i postizanje samozvanih misije. Kada Itachi postao uspešan Ninja i uzeo mnogo pažnje njihovog oca, Itači bi posebno vreme da popuni cipele njihov otac za Sasuke dobrobit, ponekad čak odbijaju želje svog oca kako bi se Sasuke srećan. Zauzvrat Sasuke želeo da bude kao njegov stariji brat i često će tražiti Itachi da ga obučiti za ninja umetnosti. Itachi bi skoro nikada ne učini, bode čelo i obećava da će mu trenira neki drugi put. Na žalost, nijedan od ovih obećanja nikad nisu čuva.

  • IZGLED:

itachi criing Itachi plače kao ode Sasuke. To je bio Sasuke je bezbednost da konačno ubedio Itachi da nastavimo sa ubijanjem ostatak Uchiha, smatrajući njegovo prokletstvo bilo vredno da ako se obezbediti opstanak Sasuke je. Iako je to uradio zbog Sasuke, Itachi želi da bude kažnjen za svoje zločine i izabran Sasuke kao jedan da se osveti protiv njega. Gurnuti Sasuke u tom pravcu, Itači uskratio pravi razlog za svoje postupke i umesto toga su na ličnosti čoveka koji nije imao ljubav za svog mlađeg brata. Skladu sa ličnošću, Itači stalo Sasuke samo zbog očiju da bi mogao preduzeti da dobije večni Mangekio Sharingan. Njegove akcije u Akatsuki trebalo je da ojača ovu ličnost, i kad god je upoznao Sasuke tokom godina da bi se rugaju njegovu slabost i da ga ohrabri da se dovoljno jak da ga ubije. Njegov plan je bio da, kada je ubijen Sasuke biti pozdravljena kao heroja. Itachi nije hteo Sasuke da saznaju istinu okružuje masakr u Uchiha, i ako jeste izrazio nadu da će sjećanje na mrskog starijeg brata bi uzrokovalo da ne verujem.

Nakon što je umro i bio reinkarnirali, Itači otkriva da su njegovi planovi u velikoj meri nije uspela; Sasuke nije heroj, on je saznao istinu o tome šta Itači uradio, a sada ima za cilj da uništi Konoha. Naruto Uzumaki ukazuje da Itachi grešku u svojim planovima: on je pokušavao da manipuliše Sasuke nego biti iskren sa njim i poverenje u svoje snage. Priznajući grešku, Itači je slobodan da se bude umesto ličnosti je izmišljeno, što otvoreno ljubazan prema drugima i prikazivanje suvu smisao za humor čak iu stresnim situacijama. On je konačno otvoreno sa Sasuke kada se ponovo sresti, priznao šta je uradio, pa čak i razmene informacija Sasuke nije već zna. On se izvinio Sasuke zbog toga što u svojim odgovornostima kao starijeg brata, pitajući se da li je napred sa Sasuke od početka možda omogućilo da izbegne uništenje u uchiha je. U svojim poslednjim trenucima zajedno, Itači kaže Sasuke da mu ne treba oprost i da će ga uvek voleti bez obzira na sve.

Uchiha Itachi i Sasuke Uchiha

ITACHI I SASUKE

Itachi imao oniksa oči pod kojima su dugo, izgovara tear-korita. Imao jet-crnu kosu koja je povučen nazad u niskom konjski rep i lice mu je namešteno sa centra-rastali šiške koje produžen do brade; konjskim repom i šiške porastao više tokom godina. Njegova ukupna pojava je veoma sličan Sasuke je. Još više, kao i njegov brat, on je smatrao veoma zgodan kao mnoge devojke postala opsednuta njim. Kada je živeo u Konoha, njegova casual clothes sastojao se od crne košulje sa clan simbol Uchiha na leđima, zavoja oko gležnjeva, i crnim sandalama. Nosio tan pantalone sa kesice oružja stavljen na njegova leđa. Kada su na dužnosti, on bi nosio standardnu Anbu uniformu zajedno sa štitnici za ruke, a pancir, i porcelanske maskom koji je oblikovao da liči na lasice sa crvenim, trouglasti obeležavanje na vrhu.

Kao član Akatsuki, nosio je standardni Akatsuki ogrtač i isekla Konoha naglašen stop zaštitnik da simbolizuje svoje pokidane veze sa sela. visoka kragna plaštom je da zamagle svoje rep. On bi ponekad otkopčati ogrtač od sredine grudi i da mu levu ruku tamo, a ne u rukavu. Pod njegovim ogrtač je nosio odeću slične na ostatak Akatsuki: mesh oklop sa mornarice akcentima pod identičnim majicu sa jednostavnim beli pojas oko struka i tamno plavim pantalonama. Na desnoj domali prst je bio njegov Akatsuki prsten, koji je bio crven i nosio ieroglifov za "vermilion" (zhū, šu). Nosio purple lak za nokte na prstima i nogama i ogrlicu koja je imala tri srebrne prstenje sa crvenim draguljima u njima.

Nakon što je reinkarnacija od Kabuto sa Nečista Svet reinkarnacija tehnikom, on je viđen nosio crveni ogrtač dugih rukava kao i druge reinkarniranih nindže i zadržava svoje tamnoplave pantalone i crne otvorenim krajevima sandale. Njegova koža postaje bleda bela sa oblogama na licu, kosa mu je postala tamno sive i ima bezdušni oniksa oči minus Irides.

8b967c8fb24e919448ff7e11a711605a141fbb2a hq

ITACHI UCHIHA :*

  • SPOSOBNOSTI

Čak i unutar Uchiha klana, Itači je nindža u ogromnoj talenta, dosledno pokazuju veštinu dobro iznad njegovih godina i brzo raste kroz ninja redovima. On je bio veoma vešt u sva tri glavna Ninja veštine i stekao pohvale od saveznika i neprijatelja podjednako; Orochimaru, jedan od sannin, otvoreno je priznao Itači bila jača nego što je vas.Obito tvrdi da uprkos tome što je osakatio bolešću, Itači je još uvek u stanju da ubije Sasuke tokom borbi i da je hteo. Shisui Uchiha, koji je slavljen kao najjača Uchiha svog vremena, tvrdi da će Itači nastaviti da ga nadmaši i da će biti ta koja će zaštititi ime Uchiha. Pacifisticka u srcu, Itači nije stvarno kao borbe i da ga izbegne kada je mogao. Kada nije mogao, da bi na kraju borbu što je brže moguće, sve dok se drži leđa. Čak i kada uzdržani na ovaj način, više Jonin su i dalje opterećuju do svojih granica prema Itachi.

CAKRA I FIZICKA SNAGA

Kao Uchiha, dok Itachi je čakra je prirodno jaka, njegovi stvarni rezerve su ispod proseka, pogoršalo od njegove bolesti terminala. Ovaj ga je sprečio da učestvuje u produženim bitkama i ograničeni njegove upotrebe Mangekio Sharingan tehnika do tri puta na dan pre nego što je potrebno značajno odmor, nakon čega čak njegov Sharingan deaktivirana. Itachi imao veoma prefinjen kontrolu čakri, međutim, koja naknadu za to. On je čak u stanju da obavlja svoju tehniku sa jednom rukom pečata.

ITACHI UCHIHA (SHARINGAN OCI)

ITACHI UCHIHA I SHARINGAN OCI! (OSVETA)

Iako retko se uključuje u takvoj borbi, Itači je bio veoma vešt sa Taijutsua - dovoljno da se lako poraziti tri člana Konoha vojne policije u dobi od jedanaest. On je imao impresivnu brzinu i reflekse, a posebno sa svojim pokretima ruku. Ova proširena na oba bacaju oružje i ručne pečata, što ga čini izgledaju kao da bi mogao da obavlja svoje tehnike bez pečata; čak i iskusni korisnici Naruto teško da trag o njemu. Njegova brzina mu je omogućilo da prvi napadne u borbi, onda odmah preći na lokaciji njegov protivnik se povukao u pre nego što uopšte shvatio da je nestao, dajući im priliku da pokrene kontra-attack.tachi je takođe imao zapažen fizičku snagu. Itachi je bio u stanju da blokira napad iz jednog Samehada-Vielding Kisame sa čim osim kunai.

  • NINJUTSU

Itachi može prizvati vrane, koje je tipično će pozvati dalje u jatima da nagomilavaju protivnike i odvratiti ih. On je čak integrisane vrane u klonova sebe da bi vuku napade protivnika. On je takođe u stanju da stvori senke klonova i iz koje bi mogle namamiti u protivnika pre eksplozije. Itachi je takođe dobro upućen u fuinjutsu, naročito onih koji bi aktivirati u prisustvu Sharingan određenoj osobi je. Od svog boravka u anbu, Itači postao pravi majstor u skrivenom, infiltracije, i atentata.

  • BAKIJUTSU:

Kao potpuno obučeni Konoha anbu, Itači je vešt sa mačem, koji je bio njegov primarni oružje tokom Uchiha Clan Dovnfall. Kao i mnogi Uchiha, specijalizirao i bio je napredovala u shurikenjutsu. Još kao dete, Itači mogao savršeno udario komplikovan skup od osam ciljeva, od kojih je jedna bila skrivena u mrtvom uglu, za precizno skretanje svoj projektil sa još jednu za preusmjeravanje oba projektila 'putanja u vazduhu. Njegova brzina bacanje je bez presedana, dovoljno da održi korak sa i stoga negira prednosti Summoning: Lightning Flash Blade Creation. On je bio jednako udobno uz KUNAI, u stanju da ih koristite za spar sa protivnici mašući mačeve. U anime, saznao je napredni vuku-of-ruke od Shisui da daju svoje protivnike još manje vremena da reaguje.

  • PRIRODNA TRANSFORMACIJA:

Itachi prirodu transformacija uključen vatra, voda, vetar, Iin i Iang Release. Kao Uchiha, imao je prirodnu sklonost za Fire Release, mastering klan je Veliki Fireball Technikue u veoma ranom uzrastu. On bi često kaput shuriken sa vatrom da povećaju svoje ofanzivne kapacitete. Vodom Release, Itači mogla izvršiti napredne Vater Dragon Bullet tehnika bez spoljašnjeg izvora vode, kao i oblik postojećeg vode u pipaka da napadnu svoje protivnike s leđa.

  • GENJUTSU:

U skladu sa svojim miroljubivu, Itači specijalizovana za Genjutsu obično obavljaju sa svojim Sharingan. Njegovi iluzije često uključeni vrane i mogao biti pokrenut nakon samo najkraće momentu kontakta očima. Bili su toliko besšovnogo da čak i ciljevi koji su znali da Genjutsu očekivati možda neće odmah shvatiti da bi oni pali plen za njega. Ako protivnici pokušali da izbegnu kontakt očima u strahu od njegovog Sharingan, Itachi mogao umesto cast Genjutsu od samo pokazujući na njih. Itachi takođe može koristiti Genjutsu da razmenjujete informacije i psihološki onemogućite protivnika, što mu do kraja borbe pre nego što uopšte počeo. Protiv drugih korisnika Genjutsu, mogao okrenu Genjutsu protiv njih. Ao primetio da Itači je jedina osoba koja može da iskoristi svoju Genjutsu da kontrolišu i druga lica van dometa čak i senzora divizije.

  • Dōjutsu:
  • SHARINGAN:
SHARINGAN

Itachi probudio i ovladali Sharingan od osam godina, pokazuje veštinu i snagu superioran u odnosu na većinu članova njegovog klana. U anime, njegovu hrabrost i podvizi sa njim je stekao veliku slavu kao "Itachi u Sharingan" (xiě lún yǎn no i ta chi, Sharingan ne Itači) .da drži njegov Sharingan aktivan skoro stalno sa minimalnim mozgova na svojim nivoima čakri. Sharingan omogućava Itači da vidi tok čakre, predvideti kretanje, kao i olakšati njegovo korišćenje Genjutsu. Isto tako, sa Sharingan je mogao izvršiti Izanami, pandan opasnijim Izanagi.

  • Mangekyō Sharingan:

Itachi probudio Mangekio sharingan nakon samoubistva Shisui Uchiha. Njegov dizajn je tri spiralne krive oko učenika. Sa levom oku, mogao koristiti Tsukuiomi, a Genjutsu koji zarobljena umove protivnici u svetu iluzija, menjajući njihovu percepciju vremena da sekundi torture izgledaju kao dais.Vith njegovo desno oko je mogao koristiti Amaterasu, paleći sve što je pogledao sa crnim plamenom da gori sve, uključujući i same vatre. On je imao sposobnost da ugasiti Amaterasu, ali nikada nije prikazan vrstu oblika transformacije koji Sasuke će kasnije.

Itachi Uchiha

Mangekyō Sharingan

Pošto je probudila Mangekio u oba njegovim očima, Itači takođe može koristiti Susanoo. Sa svojim najjednostavnijih manifestacijama, mogao proizvesti dodatne oružje ili kosti da poboljša svoje opcije u borbi. Kada se koristi u potpunosti, Itači je okružen spektralne ratnika koji bi ga zaštitili od svih oštećenja, čak jutsu moćan kao Kirin. Pored čakri mačevima i Iasaka Magatama zajednički za sve Susanoo, Itachi je Susanoo zadobijena mač Totsuka - eteričan mač sa mogućnošću da se zapečati svako lice mu je prošao u svoju tikve-drške - i IATA Mirror - štit što je rečeno da odražavaju bilo kakav napad menja čakri prirodu protivtežu napad. Istovremeno korišćenje oba oružja je Itachi je Susanoo u suštini nepobediv.

Korišćenjem bilo kog od ovih tehnika zahtevalo ogromne količine čakre da obavljaju i ostavili Itachi tako umoran posle da je morao da deaktivirate svoj sharingan. Svaki put je upotrebio svoj Mangekio Sharingan njegov vid pogoršao, proces koji će postepeno pogoršavaju na svakoj prilici. Rani upotreba Mangekio bi samo jer su mu oči da krvari, ali do kraja svog života je stigao do tačke u kojoj je bio skoro slepa, većina stvari u potrazi za njega kao puke zamagljuje. On ne trpi ove nedostatke nakon njegovog reinkarnaciju i mogu da koriste sve njegove Mangekio tehnike bez problema.

  • INTELIGENCIJA:

Itachi je bio veoma inteligentan pojedinac, koji su drugi najviše ocene u istoriji Akademije iza Minato Namikaze. On je bio svečan i pridržava; mislio je veoma brzo i ostala mirna u borbi, omogućavajući mu da odgovori sa maksimalnom efikasnošću i sa najmanjom verovatnoćom pogrešno procenila okolnosti. Ako je protivnik premašio svoja očekivanja ili predstavljalo legitiman izazov za njega ili njegovih saradnika, Itači bi slobodno priznaju it.Even u mladosti, njegove studije istorije mu je dao izuzetan dalekovidost i razumevanje troškova i koristi u rangu sa Hokage; On je nekoliko mere za Sasuke i protiv Tobi da je planirao da aktivira nakon njegove smrti. Čak i Tobi je priznao da nije stalno neke tajne iz Itachi, možda je ubijeno od strane Itachi zamku.

Databook Ninjutsu Taijutsu Genjutsu Intelligence Strength Speed Stamina Hand seals Total
Third 5 4.5 5 5 3.5 5 2.5 5 35.5

PART I:

Nakon konoha Crush i smrti Trećeg Hokage, Itachi i Kisame koristiti Itachi je prethodno iskustvo kao anbu da se infiltrira u selo neovlašćeno. Oni su ipak primetila Kakashi Hatake, koji šalje Asuma sarutobi i Kurenai Iuhi njima da odrede svoje identitete i svrhu. Itachi i Kisame dovesti ih na izolovanom mestu i otkrivaju sebe. Asuma i Kurenai ih angažuju, ali predstavljaju mali izazov i to je samo zbog blagovremeno dolaska Kakashi da su sačuvane. Itachi koristi Tsukuiomi na Kakashi, ali je iznenađen što Kakashi ne samo ostaje stoji kasnije, ali da on zna da i Akatsuki se traži Nine-Tails. Itachi nalaže plafoni za snimanje Kakashi da saznamo šta još zna i ubijaju druge, ali Kisame je parirao od Might Gui. sa stvari eskalirajući, Itači i Kisame odluči da se povuče.

Itachi i Kisame pratiti Nine-Tails 'jinchuriki, Naruto Uzumaki, na Shukuba gradu. Jer s Naruto je pod zaštitom Jiraiia, Itachi koristi Genjutsu na privlačnu ženu za crtanje jiraiia daleko. Oni se suprotstavi Naruto i razmišlja kako da ga uhapse. Pre nego što donesu odluku da se prekidaju Sasuke, koji je cuo o Itachi povratka i napadne ga Chidori. Itachi lako ga odbija i onda razbija Sasuke zgloba, ali Jiraiia vraća pre nego stvari mogu krenuti dalje. Ne želeći da se uvuku u borbu sa Jiraiia, Itachi ruga Sasuke slabost, onesposobljava ga Tsukuiomi, a zatim čini da pobegne. Jiraiia pokušava da ih zaustavi u dovođenju: Toad Mouth povezuju, ali Itači koristi Amaterasu tako da i Kisame može probiti.

Uprkos svojim prividnih namerama da se obuhvati Naruto, Itachi je jedini pravi razlog za povratak u Konoha trebalo da, u svetlu trećeg smrti, podsećaju Danzo Shimura i ostatak Saveta Konoha da je on još bio tamo i da ne bi trebalo ništa da naudi Sasuke.

  • PART II

A zaptivanje One-Tail, Akatsuki saznaje da su Konoha Ninja približavaju na njihovoj lokaciji. Baš kao što plafoni dobrovoljci za odlaganje Team Gui, Itachi volonteri da odloži tim 7. Nagato koristi svoj Shapeshifting tehnike da se napravi telo-DABL Itachi da daljinski kontroliše, koji on koristi da presretne ekipa 7. Team 7 koordinate protiv njega i Itači je impresioniran rastom Naruto, ali on ipak uspeva da ga uhvate u Genjutsu. On muči Naruto za svoje neuspehe da zaštite svoje prijatelje, posebno Sasuke, dok se Genjutsu se prekida Naruto je saigrača. Itachi, njegovo telo-dvojnik nemaju svoju punu snagu, je na kraju poražena od Naruto je Big Ball Rasengan. On je ipak uspeva da kupim dovoljno vremena da završi zaptivanje s jedne rep je.

Itachi Potera Misija

Nakon Kisame obuhvata četiri Tails, Akatsuki saziva da ga zapečati. Pre nego što je zaptivanje dobija u toku su obavešteni da je Sasuke je ubio Orochimaru posle dve i po godine obuke sa njim i sada dolazi posle Itachi. Deidara i Tobi krenuti Sasuke Prateći četiri-Tails 'zaptivanje, a Akatsuki kasnije dobija izveštaje da su sva trojica su ubijeni. Plafoni konzole Itachi potom za sada je poslednje Uchiha, ali on kaže da je Sasuke je još uvek živ. Čak je imao je umro, on kaže da je još jedan Uchiha, aludirajući na opstanak Tobi kao dobro.

STRANICA CE NASTAVITI SA RADNJOM,PREDSTAVILI SMO VAM ITACHIJEVU PRICU OSTALO JE JOS ITACHI I SASUKEOVA BORBA ITACHIJEVA ZADNJA I POSTENA BORBA,DOBUSTIO JE BRATU DA GA UBIJE OSTALO NISMO HTELI DA VAM PISEMO OSTAVILI SMOVAM DA ODGLEDATE ZADNJU BORBU ITACHIA, OSTAVICEMO VAM LINK OD BORBE I LINK KAD SE SASUKE POKAJAO STO SE BORIO SA BRATOM,I VIDEO KAKO JE TO SVE IZGLEDALO KAD SU BILI MALI KLINCI I JOS NESTO,NAJVAZNIJI VIDEO OD ITACHIA MLIMO VAS DA POGLEDATE NJEGOVU PRICU: HVALA STO STO STE POSETILI OVU STRANICU OSTANITE UZ NAS,HVALA VAM!

AKO NE RADI LINK IMATE IME OVOG VIDEA,PA MOLIMO VAS POGLEDAJTE I DA OBAVEZNO BACITE LIKE NA VIDEO! :)

Uchiha Itachi 「AMV」- Fear of the Truth ᴴᴰ06:33

Uchiha Itachi 「AMV」- Fear of the Truth ᴴᴰ

[1]https://www.youtube.com/watch?v=vN3IfHL5nuI

☆ Story of Itachi Uchiha - 720pHD ☆01:02:01

☆ Story of Itachi Uchiha - 720pHD ☆

https://www.youtube.com/watch?v=CIKHJYRA57Y

【Cruel World】Itachi Uchiha 【AMV】Naruto AMV HD04:06

【Cruel World】Itachi Uchiha 【AMV】Naruto AMV HD

[2]https://www.youtube.com/watch?v=g5kMNQ3AQUs

My Big Brother「AMV」▪ Emotional Movie Of Uchiha Itachi (2015) ▪ (HD)04:11

My Big Brother「AMV」▪ Emotional Movie Of Uchiha Itachi (2015) ▪ (HD)

[3]https://www.youtube.com/watch?v=dxqjivxpG7o

SLUCAJNO SMO ZAMENILI LINKOVE KOD VIDEA FEAR OF THE TURN I KOD VDEA MY BIG BROTHER!

ALI OBAVEZNO POGLEDAJTE KAKO BI PODRZALI OVU STRANICU

Also on FANDOM

Random Wiki